Nė vienas verslas negali egzistuoti be klientų, kuriuos surasti ir išlaikyti nėra paprasta užduotis. Didžiausias iššūkis – užmegzti ir palaikyti tvarius santykius su jais – nuo to priklauso verslo sėkmė.
Kai pradedi verslą, bendravimui su klientais pilnai pakanka elektroninio pašto, užrašų knygutės, Excel lentelės. Bet augant pardavimams, plečiant verslą to nebepakanka, norint kokybiškai aptarnauti klientus:
·
Excel lentelės sunkiai suprantamos, sudėtinga
keliems komandos nariams naudotis viena lentele, atnaujinant informacija dažnai
pasitaiko klaidų, pašalinama svarbi informacija.
·
Dažnai naudinga kliento informacija slepiasi jūsų darbuotojo el. pašto dėžutėje. Darbuotojai neturi prieigos prie aktualios informacijos.
·
Užrašai pasimeta.
·
Nėra nuoseklumo bendraujant su klientais. Nėra pilnos bendravimo istorijos.
Pagrindinė problema yra tai, kad svarbi informacija yra išsibarsčiusi skirtingose vietose, kas apsunkina duomenų analizę, darbuotojų bendradarbiavimą, ko pasėkoje nukenčia klientų aptarnavimas, pardavimo procesas užtrunka ilgiau nei galėtų.
Kokias galimybes suteikia CRM
Viskas vienoje vietoje
CRM visą svarbią klientų informaciją koncentruoja vienoje vietoje. Kiekvienas darbuotojas, turi galimybę prieiti prie bendros klientų informacijos (galima nustatyti darbuotojui prieinamos informacijos teises). Paprasta atsekti bendravimo istoriją, el. laiškus, užsakymus, pardavimus, iškilusias problemas.
Sklandesnis pardavimo procesas
Rankinis informacijos įvedimas mažina darbo efektyvumą. CRM automatizuoja šį procesą – darbuotojai sugaišta mažiau laiko rašymui, mažėja klaidų tikimybė. Taip pat standartizuojamas pardavimo procesas – sudėliojamas pardavimo proceso planas žingsnis po žingsnio, trumpėja pardavimo proceso laikas.
Padeda tobulinti pardavimo metodus
Analizuojant pardavimų duomenis galima identifikuoti neįvykusių sandorių priežastis, spręsti iškilusias problemas, išrūšiuoti veiklą atsižvelgiant į pelningumą ir sutelkti dėmesį į daugiausiai naudos nešančius sandorius.
Lengviau prognozuoti ateities pajamas
Tiksliau prognozuojant sandorių sėkmę, lengviau numatyti būsimas pajamas, nustatyti realius tikslus pardavimų komandoms.
Paprasčiau apmokyti naujus darbuotojus
Esant standartizuotam pardavimų procesui apmokyti naujus darbuotojus užtrunka trumpiau, paprasta išaiškinti ką kiekviename žingsnyje jie turi atlikti. Nauji darbuotojai greičiau pradeda savarankiškai dirbti.
Visas dėmesys klientui
Suprantant klientų poreikius bei elgesį, atsiranda galimybė tinkamą produktą pasiūlyti tinkamu laiku. Pardavimo procesas tampa labiau personalizuotas, orientuotas į klientą. Naudojant CRM duomenis, galima nustatyti kliento poreikius prieš jiems iškylant, išspręsti problemas tik joms atsiradus.
CRM nauda pardavimams
CRM kaupia visą konkretaus kliento detalią bendravimo istoriją, komentarus, pasiūlymus vienoje vietoje. Darbas pasidaro paprastesnis CRM integravus su el. pašto programa, kalendoriumi, marketingo automatizavimo įrankiais - pardavimų vadybininkams nereikia naudotis keliomis programomis – viskas valdoma vienoje vietoje. Šiuolaikiniai CRM veikia debesijos pagrindu, suteikia prieiga prie pasiūlymų, kontaktų, kainodaros ir kitos svarbios informacijos iš bet kurio kompiuterio, išmanaus telefono.
Pardavimų vadovai gali paskirstyti užduotis darbuotojams, sekti darbo eigą. Pardavimo vadybininkams automatizavus priminimus užtikrinamas nuoseklus bendravimas su esamais klientais, dėmesys naujiems, potencialiems klientams.
Nepakeičiamas įrankis vadovui
Vadovams CRM suteikia nuolatinę prieigą prie naujausių duomenų. Informacija apie pardavimo galimybės, vykstančius sandėrius, tendencijas, prognozes nepaprastai svarbi siekiant stebėti įmonės veiklą, priimti svarbius sprendimus.
Vadovai stebėdami duomenis gali įvertinti, kurie produktai yra pelningiausi, paklausiausi, remiantis išvadomis koreguoti pardavimo strategijas, komandos darbą, siekti ilgalaikių tikslų.
Domina CRM? Ieškote savo verslui tinkamos VVS? Mes, kaip Odoo profesionalai, siūlome Odoo CRM, VVS. Pritaikome Jūsų verslo poreikiams. Užpildykite formą ir mes susisieksime su Jumis.