Kas yra susidūręs su CRM sistemos paieškomis puikiai žino, kad jų yra ypatingai plati įvairovė. Vieni ieško specifinio funkcionalumo, kitus sužavi išvardintų esamų klientų logotipai, trečius įtikina pasamdyti CRM diegimo konsultantai, kurie atstovauja konkretų produktą, skirtinga kainodara ir kiti užkulisiai...
Gera žinia yra ta, kad visos sistemos iš principo veikia. Jeigu vienu ar kitu būdu įdiegėte CRM sistemą, tai tikriausiai joje kažką atradote ir tikriausiai ji bent dalį poreikių tikrai atitinka.
Ne tokia gera žinia yra ta, kad su sistema reikia pradėti dirbti. Kodėl ši žinia ne tokia gera, todėl, kad dirbti reikia visiems ir kas dieną. Didžiąja dalimi atveju, įdiegus CRM sistemą, ji niekaip nėra integruota su jau esamomis sistemomis. Elementariai joje nėra kliento kortelių, produktų, atsargų likučių, specifinės kliento kainodaros ir taip toliau, o ar jų gali būti? Geriausiu atveju įmanoma padaryti dalinę integraciją per turimą CRM API. Tačiau, jeigu jūsų įmonė turi sudėtingą verslo valdymo sistemos (VVS) funkcionalumą (pvz. kainodaros), akivaizdu, kad atskiroje CRM sistemoje to neturėsite. Rezultate, turint pagrindinę įmonės VVS ir šalia naudojant neintegruota arba dalinai integruotą CRM sistemą, dalis darbų bus dubliuojama, dalis informacijos bus sunkiau pasiekiama ir CRM sistemos nauda pradės abejoti kasdien su ją dirbantys žmonės.
Kokią naudą gausite, jeigu CRM bus dalis pagrindinės įmonės VVS?Nereikia integruoti sistemų (kaštų taupymas), prižiūrėti ir tobulinti integracijų (įvykus pakeitimams vienoje ar kitoje sistemoje). Nereikia papildomai suvedinėti informacijos į skirtingas sistemas. Greitesnis informacijos pasiekiamumas, nes verslo valdymo sistemoje jau bus visa papildoma pardavimams reikalinga informacija: skolos, produktai, kainodara, atsargų likučiai, produktų atvykimo terminai, gamybos planas ir t. t. Visa ši informacija dažnai reikalinga efektyviam pardavimo procesui.
Yra galimybė turėti visą VVS ir CRM funkcionalumą vienoje aplinkoje. Diegdami Odoo sistemą Lietuvoje, siūlome funkcionalius, modernius sprendimus, perkeliame kuo daugiau veiklos procesų, įtraukiame kuo daugiau įmonės darbuotojų. Rezultate gauname centralizuotą sistemą, su pilna visiems skyriams reikalinga informacija. Odoo standartiškai jau turi labai platų funkcionalumą, suprantama, ir puikų CRM. Papildomai esame sukūrę Lietuvos įmonėms reikalingų integracijų ir funkcijų, kurios ženkliai palengvina kasdienį darbą.
Jei norite daugiau sužinoti apie Odoo VVS, CRM, ar turite kitų klausimų, užpildykite formą ir mes susisieksime su Jumis.